Науково-практичний семінар ІХ Луньовських читань

/Files/photogallery/8280/Науково-практичний семінар ІХ Луньовських читань.jpg Кожного року методист КЗ «Харківського дитячо-юнацького клубу моряків Харківської міської ради» Кудлай Людмила Костянтинівна відвідає науково-практичний семінар, який проходить в рамках Луньовських читань і виступає з доповідями, в яких віддзеркалюється фондова, виставкова, науково-дослідна і виховна робота Музею клубу.

В цьому році науково-практичний семінар ІХ Луньовських читань почався 30 березня 2018 року в приміщенні Музею історії університету ім. В.Н. Каразіна На пленарному засіданні учасників заходу привітав голова Асоціації співробітників музеїв вищих навчальних закладів м. Харкова, завідувач кафедри історіографії, джерелознавства та археології історичного факультету, доктор історичних наук, професор С.І.Посохов; декан історичного факультету, кандидат історичних наук, доцент С.Д.Литовченко. З пленарноюдоповіддю «Підготовка музейного спеціаліста в Україні: криза та шляхи її подолання» виступила завідувачка науково-методичного відділу Харківського історичного музеюіменіМ.Ф.Сумцова А.В.Панченко. Після цього було презентовано нові видання: «Образ Харківського університету у образотворчому мистецтві» (С.І.Посохов) та «Символи та емблеми класичних університетів України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)» (Є.С.Рачков).
Наприкінці пленарного засідання на учасників семінару очікував перфоманс «В університетському колі». Цей виступ групи студентів і викладачів університету став прем’єрним показом і був стартом для демонстарції перфоманса на відкритті інших виставок музею університету.

В цьому році на ІХ Луньовських читаннях Кудлай Л.К. виступила з доповіддю «Місце досвіду наукової та збирацької роботи музейних діячів кінця ХІХ – поч. ХХ ст. в музейній педагогіці сьогодення» на секції «Видатні музеєзнавці-педагоги». Доповідь базувалася на дослідженні музейної діяльності таких видатних учених як В.Б. Антонович, В. Хвойка, М.Ф. Сумцов, М. Біляшівський, Д.М. Щербаківський, М.Я. Рудинський. В доповіді робився акцент на те, що здобутий першими музеями в Україні досвід розгортання експозиційно-виставкової діяльності, підготовки тематичних екскурсій та лекторіїв, безупинна робота з поповнення і наукової фіксації матеріалу, який надходив в музейні осередки повинен стати основою в підготовці музейних і педагогічних кадрів сьогодення.

Кiлькiсть переглядiв: 173